"To co zawsze?"

Napisał MMSlezak brak komentarzy

Czyli o spersonalizowanej obsłudze

Dzisiaj wszystkiego jest natłok: informacji, ludzi, spraw, obowiązków, zajęć podstawowych i dodatkowych, asortymentu i produktów.
Dlatego tym przyjemniej jest jak trafiamy na spersonalizowaną obsługę i to nie taką opracowaną przez sztab marketingowców, skierowaną do określonej grupy klientów, ale wyrobioną przez lojalność i ulubienie danego miejsca.

Czytaj więcej

Wataha inaczej

Napisał MMSlezak brak komentarzy
Sklasyfikowane w : Obsługa klienta, Działania firmy, Z życia wzięte, Turystyka Tagi : brak

Czyli hotel bez szefa

Napisałam jakiś czas temu tekst o tym jak to "Pańskie oko konia tuczy". O tym, że obecność szefostwa w przybytku gastronomicznym jest konieczna i niezbędna. Jest to zresztą wydawałoby się oczywista oczywistość głoszona niemal w każdym odcinku "Kuchennych rewolucji" przez prowadzącą i wprowadzającą rzeczone rewolucje - Magdę Gessler.

Wydaje się, że niby wszyscy to wiedzą, ale już wybrani wcielają w życie, a jakie skutki może na kliencie wywierać brak szefa wszystkich szefów w obiekcie hotelowym o tym w kolejnych wersach tej historii.

Czytaj więcej