MISJA

WIEDZA I INFORMACJA ZWROTNA JAKO FUNDAMENTY SILNEJ MARKI XXI WIEKU

Uczestniczyłam ostatnio w szkoleniu, które dotyczyło przenoszenia swoich technologii, odkryć, wiedzy na rynek. Zatem na zagadnienie można spojrzeć w szerokim aspekcie i pomysł blogowej działalności też ma tu zasadność.
Jakie są cztery główne WNIOSKI po dwóch dniach szkolenia?!

  1. Niech wiedza będzie powszechna. Zatem stawiamy obecnie na szeroki dostęp do wiedzy/technologii/informacji. Nie zamykamy się z nią w "czterech ścianach".
  2. Firmy inwestują duże pieniądze w to, żeby otrzymać feedback, informację zwrotną od klienta (rynku), tak żeby móc ulepszać swój produkt/usługę.
  3. Nie trzeba być najlepszym we wszystkim, wystarczy bycie lepszym odrobinę w jakimś wycinku (od konkurencji) i/lub zajmować się czymś odrobinę innym niż konkurencja.
  4. Zawsze istnieje jakaś konkurencja, nawet jeśli o niej nie wiemy!

PODSUMOWUJĄC:

Uważam, że blog realityszol.pl idealnie wpisuje się w powyższe, dostarczając tego czego firmy potrzebują i co jest im niezbędne (FEEDBACK, INFORMACJA ZWROTNA).
Dodatkowo sam blog stanowi to miejsce, w którym i ja i Wy możemy DZIELIĆ SIĘ WIEDZĄ! DOSTĘP DO NIEJ JEST OTWARTY, a to jest bardzo ważne i cenne w dzisiejszych czasach!

Dzielmy się wiedzą!
marta