Creme de la creme

Napisał MMSlezak brak komentarzy

Czyli jakość działań firmy z włącznikami światła w tle

Jakiś czas temu na profilach społecznościowych, w cyklu “Feedback…” podzieliłam się z Wami informacją o włącznikach świateł i gniazdkach, jakie posiadamy w naszym domu. Co potem nastąpiło będzie opowiedziane w tej historii.

WŁĄCZNIKI ŚWIATEŁ I GNIAZDKA

Gniazdka i włączniki świateł w domu mamy marki Kontakt Simon. My akurat wybraliśmy wersje "basic" i jednakowy kolory ramek i włączników. Jednak kompozycje można tworzyć dowolne, a cena tychże jest przystępna, jak na "półdizajnerskie" rozwiązania elektryczne. Innymi słowy firma umożliwia stworzenie już nieco bardziej finezyjnych rozwiązań, pozostając w zdroworozsądkowych granicach cen (około 30 zł za zestaw: ramka+ włącznik).

Na rynku jest coraz więcej dizajnerskich propozycji: drewniane, szklane itd. jednak wówczas ceny sięgają nawet 100 zł za włącznik, co przy ilości gniazdek i włączników światła ok. 100/110, jak u nas, cena zaczyna robić się zawrotna, a akcesoria mogą przewyższyć np. koszt zakupu i montażu klimatyzatorów (dwóch jednostek wewnętrznych i jednej zewnętrznej).
Jeżeli inwestor nie zastanawia się nad wydatkami, to nic nie stoi na przeszkodzie. Zwykle jednak bywa tak, że liczymy grosz do grosza, a już zwłaszcza na etapie wykończeniówki, kiedy niespodzianki budowy zdążyły wyczerpać ewentualny budżet zapasowy.

WYGODA PONAD WSZYSTKO

Są jednak rzeczy i sytuacje, na które warto przeznaczyć pieniądze. Dla mnie estetyka liczy się bardzo, a włączniki marki Simon zaspakajają moje potrzeby wizualne.
To co dla mnie liczy się na równi z wyglądem, to wygoda i użyteczność.

Dlatego w naszym domu zastosowaliśmy wiele włączników schodowych. Co to oznacza? To, że np. światło na schodach można włączyć włącznikiem na parterze, a wyłączyć włącznikiem na piętrze - i na odwrót. Takich rozwiązań mamy wiele, a te nietypowe dotyczą łazienek. W naszych pokojach kąpielowych światło można włączyć wchodząc do łazienki, ale także "dowłączać" światło, bądź wyłączyć także z wnętrza łazienki. Te drugie włączniki umieszczone są przy lustrach, czyli nieopodal umywalek.
Jest to rozwiązanie naprawdę wygodne i np. o poranku kiedy każdy trzask jest na wagę złota, a właściwie jego brak, jeżeli np. malując się potrzebuje więcej światła - nie muszę otwierać drzwi i nimi "trzeszczeć", a jedynie klapnąć włącznik znajdujący się przy lustrze i włączyć kolejna lampę.

FRAGMENT Z "FEEDBACKU", czyli INFORMACJA ZWROTNA

Co do Simonów, to po ponad roku użytkowania jeden z włączników (właśnie w łazience i to boczny włącznik od światła nad wanną) lekko nam się wytarł. Zważywszy, że jest to jeden z kilkudziesięciu włączników, i to jeszcze taki rzadziej używany, sądzę że to pech i raczej "wypadek" jakości, niż norma.

REAKCJA FIRMY

Pod moim postem na FB komentarz napisał Pan Michał z Firmy Kontakt Simon. Poniżej kopia naszej wymiany zdań, bo ona najpełniej pokaże Wam, jak działa owa Firma.

  • Kontakt Simon:
    “Ani pech, ani wypadek ;) Po prostu wadliwy egzemplarz. Wszystkie nasze produkty mają 6 lat gwarancji. W takich przypadkach wymieniamy je na nowe płacąc nawet za przesyłkę w obie strony. Proszę o kontakt z naszym serwisem, podając nazwę Realityszoł. Dziękuję. Michał. https://www.kontakt-simon.com.pl/pl/Reklamacje-jakosciowe.html"
  • Realityszoł:
    “Kontakt-Simon bardzo dziękuję za wiadomość i kontakt. W moim przypadku sprawa wygląda tak, że nie posiadam faktur, bo włączniki/gniazdka kupował mój instalator w hurtowni, w której się zaopatruje i rozliczał się ze mną na podstawie tzw. WZetek. Czy to nie stanowi problemu?”
  • Kontakt Simon:
    “Nie ma problemu, widzimy bez faktur, że to nasz produkt ;), a produkt powinien być jak złoto😁. Śmiało proszę dzwonić lub pisać do naszego serwisu.”

Zaledwie dzień po owej Facebook'owej dyskusji otrzymałam prywatną wiadomość od Pana Michała z prośbą o podanie adresu wysyłki. BEZ JAKIEGOKOLWIEK WYSIŁKU Z MOJEJ STRONY Firma postanowiła przesłać mi nowy włącznik.
Co więcej finalnie wysłała mi dwa włączniki, dwóch różnych typów (bo rok wcześniej nastąpiła zmiana konstrukcji powyższych). Pan Michał dopytał jeszcze, czy problem dotyczy tylko tego jednego włącznika, czy potrzebuje zareklamować/wymienić jeszcze jakieś.

Po około tygodniu dotarła do mnie przesyłka z Firmy, która poza dwoma włącznikami świateł doposażona była jeszcze chyba we wszystkie możliwe firmowe gadżety: smycz do kluczy, brelok - otwieracz, opaskę odblaskową, zapalniczkę, odświeżacz powietrza.

PODSUMOWANIE, czyli REFLEKSJE KOŃCOWE:

  1. Niebawem po publikacji posta z cyklu "Feedback" o włącznikach świateł, niespodziewanie dla mnie, skontaktował się ze mną Pan Michał i najpierw skierował do działu reklamacji, a następnie sam (bez jakichkolwiek formalności i wysiłku podejmowanego przeze mnie) zaproponował wysyłkę nowego klawisza.
  2. Blisko tydzień później otrzymałam przesyłkę, a w niej dwa (opcjonalne) klawisze (nieco różniące się "spodnią" konstrukcją) i chyba wszystkie możliwe gadżety.
    Tak właśnie powinna wyglądać obsługa: terminowo, sprawnie, bez zbędnych formalności i z ukłonem w stronę ("skrzywdzonego" wadą produktu) klienta.
  3. Co więcej profil społecznościowy i Osoba go obsługująca, poza reklamowaniem swoich produktów, obserwuje, reaguje i działa. W ten sposób, w moim odczuciu, zyskując dużo więcej dla Firmy niż lajki, kciuki, czy inne serca.
    Takie DZIAŁANIA, to ZADOWOLONY KLIENT, a poczta pantoflowa, poparta jeszcze nowymi technologiami może zdziałać wiele ;)
  4. Podkreślam, że POST NIE JEST SPONSOROWANY!!!
  5. Jest efektem jakości jaką Firma chce dotrzymać i KLASY z jaką swoją pracę wykonuje Pan Michał.
  6. Mimo, że minęło już kilka tygodni od tego wydarzenia wciąż jestem pod wrażeniem.
    Serdecznie dziękuję za przesyłkę i JAKOŚĆ OBSŁUGI!
  7. Doceniam, popieram, wspieram i GRATULUJĘ!!!
  8. Naprawdę jestem więcej niż kontent!!!
    I czapki z głów dla Marki i Pana Michała, który Ją reprezentuje!!!
  9. Jeżeli firma zadziała sprawnie i z klasą, to klient niemal nie dostrzega problemu wynikającego z wady zakupionego produktu.
  10. Bardzo lubię pisać takie pozytywne teksty, dlatego na koniec cytat z moje prywatnej wiadomości do rzeczonego Pracownika Firmy:
    “Dzień dobry Panie Michale,
    Przesyłka dotarła do mnie w dniu dzisiejszym. Bardzo dziękuję, za klawisze i za wszystkie dodatkowe akcesoria.
    Naprawdę wyznacza Pan swoją pracą kierunek jakości.
    Moje najszczersze podziękowania i gratulacje: za podejście, za profesjonalizm, za klasę, za umiejętność obsługi.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem.”
  11. Kreujmy rzeczywistość!
    marta

    Podziel się

Napisz komentarz

Capcha
Wprowadź kod obrazka

Kanał RSS z komentarzy dla tego posta