Czyli o tym, że są firmy, które jakość mają w priorytetach
Być może pamiętacie mój tekst o przyłączu gazowym i opis jakości prac i poziomu prezentowanego przez realizującego przyłącze.
Dzisiaj będzie optymistyczniej.
Czytaj więcej
Czyli jakość działań firmy z włącznikami światła w tle
Jakiś czas temu na profilach społecznościowych, w cyklu “Feedback…” podzieliłam się z Wami informacją o włącznikach świateł i gniazdkach, jakie posiadamy w naszym domu. Co potem nastąpiło będzie opowiedziane w tej historii.
Czytaj więcej
Czyli “jem przecież”
Wzięłam dzisiaj do ręki butelkę wody i przeczytałam na niej: “Woda dla tych co cenią jakość” i od razu przypomniały mi się moje niedawne zakupy.
Czytaj więcej
Czyli o tym, że czasem trudno się porozumieć
Pisałam Wam w niedawnym tekście o boju dotyczącym usprawnienia windy w banku, o tym że trafiliśmy na elastyczną i nastawioną na słuchanie klienta panią Dyrektor.
Czytaj więcej
Czyli moje doświadczenia z firmą
Być może pamiętacie tekst dotyczący problemów z dostępnością zlewozmywaka - ekskluzywnego produktu polskiego producenta.
Po opublikowaniu owego tekstu spotkałam się z krytycznym komentarzem jednego z Czytelników, który próbował mi wytłumaczyć, a może bardziej wmówić, że kupując obraz też nie mogłabym go przecież oddać. Ów Czytelnik odnosił się do opisanego w tekście faktu, że zamówionego zlewozmywaka, którego wcześniej nie było możliwości zobaczyć, nie można oddać/nie przyjąć/finalnie nie zakupić.
Czytaj więcej