99% zwrotu
Napisał MMSlezak
brak komentarzy
Sklasyfikowane w : Obsługa klienta, Działania firmy
W okresie urlopu macierzyńskiego będę Was częściej raczyć postami z serii mini. Kto zaznał tego typu "wolnego" wie dlaczego 😏 Tymczasem co zawojowałam jako klient...
O tym jak to było, i jak oceniam całokształt współpracy ze szwedzkim domem handlowym mam nadzieję niebawem wysmarować zgrabny tekst.
Tymczasem oryginalny SMS od ww. Firmy:
"Witam. Uprzejmie informuje, ze reklamacja nr CSC-9904990 zostala uznana za zasadna. W zwiazku z opozniona dostawa zamowienia nr 564-1145454596 na Pani konto bankowe zostana zwrocone srodki w wysokosci 98,00 zl (tj. 99% kosztu dostawy) do 10 dni roboczych. Serdecznie przepraszamy za zaistniala sytuacje i niedogodnosci. Pozdrawiamy, Dzial Reklamacji"
- Rozpatrywanie reklamacji trwało grubo ponad miesiąc.
- Co więcej pracownica infolinii w ogóle NIE chciała jej przyjąć.
- Dopiero napisanie reklamacji i przesłanie mailem zadziałało.
- Czy warto dbać o siebie jako klienta? Warto! Chociaż czasami, to klient musi wytyczać standardy.
- Warto być zdeterminowanym klientem, bo tylko tak informacja zwrotna ma szansę dotrzeć do usługodawcy.
- Wcześniejsze doświadczenia z rzeczonym sprzedawcą opisywałam np. tutaj.
P.S. Uduchowiona fota z naszej łazienki. Z lustrem od wyżej wymienionych.
Ku jakości!
marta
Podziel się