99% zwrotu

Napisał MMSlezak brak komentarzy
Czyli usługi i szwedzki dom towarowy moim okiem
W okresie urlopu macierzyńskiego będę Was częściej raczyć postami z serii mini. Kto zaznał tego typu "wolnego" wie dlaczego 😏 Tymczasem co zawojowałam jako klient...
O tym jak to było, i jak oceniam całokształt współpracy ze szwedzkim domem handlowym mam nadzieję niebawem wysmarować zgrabny tekst.
Tymczasem oryginalny SMS od ww. Firmy:

"Witam. Uprzejmie informuje, ze reklamacja nr  CSC-9904990 zostala uznana za zasadna. W zwiazku z opozniona dostawa zamowienia nr 564-1145454596 na Pani konto bankowe zostana zwrocone srodki w wysokosci 98,00 zl (tj. 99% kosztu dostawy) do 10 dni roboczych.  Serdecznie przepraszamy za zaistniala sytuacje i niedogodnosci. Pozdrawiamy, Dzial Reklamacji"
  • Rozpatrywanie reklamacji trwało grubo ponad miesiąc. 
  • Co więcej pracownica infolinii w ogóle NIE chciała jej przyjąć.
  • Dopiero napisanie reklamacji i przesłanie mailem zadziałało.
PODSUMOWANIE, czyli REFLEKSJE KOŃCOWE:
  1. Czy warto dbać o siebie jako klienta?
  2. Warto! Chociaż czasami, to klient musi wytyczać standardy. 
  3. Warto być zdeterminowanym klientem, bo tylko tak informacja zwrotna ma szansę dotrzeć do usługodawcy.
  4. Wcześniejsze doświadczenia z rzeczonym sprzedawcą opisywałam np. tutaj.

P.S. Uduchowiona fota z naszej łazienki. Z lustrem od wyżej wymienionych.

Ku jakości!
marta 
Podziel się

Napisz komentarz

Capcha
Wprowadź kod obrazka

Kanał RSS z komentarzy dla tego posta